The dude

Tänkte börja med o presentera mig sj innan jag börjar med nåt annat

Jag heter markus laine är 21 år ung och bor i örebro,Jag är gift med min underbara fru tanja laine(varit gifta i 2 1/2 månad men ändå ):D

Mina intressen är,Det hoppas jag att ni förstått redan ;) o min älskade fru såklart :):):)Du kommer alltid i första hand älskling jag lovar <3

Mitt yrke är,Snickare såklart ;) det går i familjen (7 syskon :D) Min farsa(kalle)lillebror(kim)storasyster(mandy) är också snickare

Husdjur, en fet katt (morris) heeh ;)
Men nog e han söt andå:D


Det var allt jag hade o säga för tillfället, nästa inlägg handlar om gitarren hej så länge




Kommentarer
Postat av: T- finnen som inte försvinner med clerasil ;)

LOVE YOU

2010-08-18 @ 16:22:18
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/
Postat av: Mandy

Love you BROSHAN bra att du börja blogga så man slipper alla torra blogg :D Hahaha

2010-08-18 @ 17:01:57
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Marita

Du bloggar ju bättre än Mandy o Tanja hahahah :D

2010-08-29 @ 22:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0