Ska försöka

Ska försöka bli bättre på o uppdatera men det kan vara lite svårt ibland o komma ifrån gitarren;D
jag försöker spela in så mycket det går så att ni kan fortsätta lyssna och se mig förhoppingsvis bli bättre ;) Det ska bli riktigt kul om tex ett år o se tillbaka och lyssna på allt man har spelat in och verkligen höra hur långt man har kommit ,jag ångrar mig att jag inte började tidigare för det är riktigt svårt o bedömma sj medans man spelar .Så jag rekommenderar till er alla som ska göra nåt liknande ,försök o spela in allt o sen när det känns jobbigt o som att man inte kommer nånstans för tro mig det kommer att hända så kan ni efter nån månad bara lyssna tillbaka o märka ojj jag spelar fan så mycket bättre nu än va jag gjorde tex för två månader sen ;Dheheh nu ska jag o frugan kolla lite på FUTURAMA (man bara måste älska bender ) ciaooooooooooo

Kommentarer
Postat av: T- finnen som inte försvinner med clerasil ;)

Du är BENDER min älskade ;) hihii

2010-09-11 @ 14:29:35
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0