JACKSON:D:D

Jepp varför nöja sig med en när man kan ha 3 ;)

Jag har köpt en ny gitarr jeeeee:D o jag älskar den totalt helt jävla underbar
Den har en riktigt kaxig attityd i både utseende och ljud mässigt och för er som undrar så är det en jackson js30 kelly :)den längst till höger :P

här kommer lite bilder (får ursäkta den dåliga kvalitén men var tvungen o ta kort med mobilen )

STALLETgenomgående strängar riktigt bra sustain:D

2 feta humbuckers riktigt mörkt ljud i dom (me like )
Den här rackarn har 24 band :D och det är även den ultimata halsen för mig riktigt tunn och bred ;)
Står klart och tydligt vart den e gjord nånstans :D
very niiccceeeeeee:D
jag kunde inte ha vart mer nöjd med mitt inköp och jag gav 1200 spenn för den här rackarn plus så fick med en gigbag och axelband (på blocket såklart) det var allt för idag kommentera gärna :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin :)

2010-09-24 @ 12:33:24
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Marita

Joooo den va grym juh! Hehe :D nu kan du ju lära mig spela gitarr hihi tino!

2010-09-25 @ 17:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0