My precious:D

Yamaha erg 121 Yamaha erg 121 (stratocaster kopia)  
Random ihopbygge(också en stratocaster kopia)

Varför dom är kopior är för att den enda stratocastern som är "original" är fender

Yamahan är den som jag spelar mest på båda låter väldigt bra ljudmässigt men gillar yamahan mer för den har 2 humbuckers och en singel coil medans random gitarren har 3 singelcoils (humbucker,singelcoil=mickarna)

Jag har spelat gitarr i ett år nu och har lärt mig ganska mycket under detta "nybörjar" tiden ;)
Min första gitarr är yamahan som jag har bara på låne tid från min lillebror kim ,han spelade aldrig på den sj utan den låg bara o damma i flera år så jag frågade ifall jag kunde låna den för ville lära mig o spela .Jag gick på skolan(star)där jag lärde mig o känna massor med roliga typer ;) bla jonny(jätte duktig gitarrist), det va ju han som fick igång mig med gitarr spelandet , vi har spelat tillsammans några gånger och han har lärt mig massor med grejor kan nog säga att jag hade inte kommit så här långt utan honom :D så tusen tack till dig jonnyboy.Förresten gitarr nummer två fick jag av honom sjysst va ?

Skulle jätte gärna demonstrera för er men skulle behöva spela in först (work in progress)
så ni får det här så länge (min favorit låt nånsin)  Det kommer bli mer om båda gitarrena så småningom


Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHAHAHAAHAHAHAHA!! Vilken tönt, har du skaffat blogg. :D

2010-08-19 @ 23:01:58
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/
Postat av: Mandy

Hehe du skriver ju bra :P här ska jag hänga varje dag och se ifall du skrivit något :P

2010-08-19 @ 23:24:11
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Mandy

Joo det var roligt att måla sig lite :)

2010-08-20 @ 00:36:41
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: T- finnen som inte försvinner med clerasil ;)

Men skriv nåt då.......

Det är väl det man har blogg till ;)

hihi

2010-08-21 @ 20:38:27
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0